Wyjazd edukacyjny do Anglii

W dniach 6-13 marca 2012 grupa młodzieży z Gimnazjum z Celestynowa wybrała się do południowo-zachodniej Anglii.

Celem naszej wyprawy było rozwijanie umiejętności komunikowania się w języku angielskim oraz poznanie tego regionu Wielkiej Brytanii: Bristolu, Bath, Cardiff oraz Londynu.

Miejscem zakwaterowania był hostel w miejscowości Cheddar położonej u wylotu malowniczego wąwozu.

Na drugi dzień po przyjeździe odwiedziliśmy szkołę w Burnham oraz stację łodzi ratunkowych w tejże miejscowości. Tam też odbyły się pierwsze zadania językowe.

Następnego dnia zwiedzaliśmy Bristol z jego pięknymi zabytkami. Następnym miejscem było Bath z zabytkowymi łaźniami rzymskimi i niesamowitą romańska architekturą zabudowy.

Piątego dnia pojechaliśmy do Cardiff- stolicy Walii. Ostatniego dnia pobytu zwiedziliśmy pobieżnie najważniejsze miejsca w Londynie: Hyde Park, Buckingham Palace, Westminster z opactwem, Big Benem i budynkami parlamentu.

Nie zapomnieliśmy również o London Eye, Trafalgar Square z muzeum narodowym i kolumną Nelsona czy Oxford Street.

Wieczorem byliśmy już w drodze do Dover gdzie czekał na nas prom do Calais i dalej do Polski.